Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Millingen aan de Rijn, Nederland van Sanne - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Millingen aan de Rijn, Nederland van Sanne - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

15 Januari 2013 | Nederland, Millingen aan de Rijn

Nog maar 1 nachtje slapen en dan gaat ons avontuur eindelijk beginnen. De laatste paar dagen zijn ontzettend druk geweest, maar vooral erg gezellig. Ik ga al mijn vrienden en familie hier heel erg missen! Maar nu wordt het wel tijd om dit koude kikkerlandje te gaan verlaten en wat warmer weer op te gaan zoeken.

Hoewel het nieuws vol heeft gestaan met bosbranden en temperaturen van 40 graden, begint het er nu weer wat gunstiger uit te zien. In het zuidoosten wordt het minder warm en de wind neemt ook af. Dus hopelijk, als we vrijdags in Sydney aankomen, ziet het er allemaal wat beter uit.

De meeste voorbereidingen zijn inmiddels getroffen. Vanmiddag hoef ik nog alleen mijn tas in te pakken (hoewel dit vast nog wel een hele opgave gaat worden) en morgen vertrekken we naar Schiphol. Ik heb er in ieder geval al heel veel zin in en ben ontzettend benieuwd hoe onze reis gaat verlopen. Via deze blog zal ik jullie proberen op de hoogte houden. Voor nu: See ya later!

P.s. Bedankt voor al het geluk! Nu moet het wel een goede reis gaan worden ;)

  • 15 Januari 2013 - 12:43

    Sandra:

    Hey die Sanne,
    Alles goed met je. Leuk dat we je nu kunnen volgens. Dit zullen we ook zeker doen. GOOD ON YA.
    Ik wens je heel veel plezier. Niet teveel PISS drinken zodat je PISSED wordt.
    En vergeet je THONGS niet. Ha ha.
    O'ja zag nog een mooie actie foto van je in de krant. Zal deze bewaren voor de lunch in de boomhut bij Jetty. Het ga je goed, en geniet ervan!!!
    Liefs Sandra

  • 15 Januari 2013 - 14:07

    Jetty:

    He Cobber,
    Je hebt groot gelijk dat je de zon op gaat zoeken. Wat een kou hier.
    Ik ga je zeker volgen en af en toe zal ik ze allemaal bij het Tier overleg op de hoogte brengen.
    Wens je het alllller beste, heel veel plezier en vaak je pet dragen tegen de zon (en om aan ons te denken).
    Ja, de boomhut komt er dus ik zie je een keer komen voor een lekkere lunch op hoogte.
    Geniet ervan!!!
    Opletten in je Swag bij de Billabong want daar zitten veel Mozzies.........
    Kus Jetty

  • 15 Januari 2013 - 19:29

    Tante Hanneke:

    Wat leuk dat we je kunnen volgen zal dat zeker doen veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 13139

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2014 - 29 Augustus 2014

IJsland

16 Januari 2013 - 16 Augustus 2013

Australië & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: